Ladok har nu öppnat igen, så det gick snabbare än planerat (kl 11).
I nästa vecka är hela Ladokgruppen på konferens måndag och tisdag, så räkna med att det tar längre tid att få svar på frågor skickade till supporten då. Ingen telefonsupport är möjlig.
Per Auster
Anita: denna är inte vår support.
Skicka eventuella frågor till support@ladok.lu.se
Vänliga hälsningar
Per Auster
Anita Wisen
Hej
Hur gör jag för att se enskilda studenters resultat i LADOK?
Tidigare har jag bara kilat till vår utbidlningsadministratör Gisela Brome och då har hon checkat, men eftersom hon nu har bytt tjänst skulle det underlätta om jag också hade access – eller en möjlighet att via någon annan checka resultat
Det är som så att studenten inte ser sitt resultat i LADOK för träningsmetodik
men, han finns inte med på studentlistan för det momentet 1603 – dvs jag har redan godkänt hans kurs