Informationsmötet angående aktivitet och finansiering den 16 maj är inställt

På grund av hög arbetsbelastning har Ladokgruppen ingen möjlighet att erbjuda ett speciellt tillfälle för att informera om  aktivitet och finansiering. Istället kommer denna information att ges i samband med den allmänna informationsmötet i aulan den 24 maj. Välkommen då istället!

2018/05/04

1. Boel Nilsson

Hej,
    Jag förstår att ni är besvikna över det inställda mötet. Vi kommer att uppdatera med en ny lathud för att rapportera aktivitet och finansiering, så är det bara precis det man är ute efter så kommer ni väldigt snart att ha tillgång till detta.

Den 24 maj har 13-16 bjuder sektionen student och utbildning in till ett stormöte i Genetikhusets aula. Då informerar förutom Ladok också Antagningsavdelningen, Examensavdelningen och Live@lund. Om ni inte redan fått inbjudan till detta möte, så kommer den att komma inom kort.

Vi beklagar att vi inte kan erbjuda informationsmöten för tillfället, men ladokgrupen har en stor arbetsbelastning och många inom Ladokgruppen arbetar mycket övertid för att kunna tillgodose de behov som finns ute i verksamheten. Vi hoppas att vi kan återkomma med ett nytt datum snart.

2. Elin

Hej!
    Jag förstår att det är mycket nu. Men instämmer med ovan kommentarer, det var synd att 16/5 försvann.
    Var kan vi hitta information om den 24 maj?
    Kämpa på LADOK-gruppen! ..och alla användare!

3. Susanne André

Var finns information om det allmänna informationsmötet den 24 maj? Går inte att söka efter det på bloggen.

4. Annika Törling-Ring

Det var trist då vissa av oss ändrat sina planer för att kunna vara med just den 16:e ! Hoppas det då kommer ut någon form av info så att vi som inte kan vara med kan läsa och lära!

5. Pia Tham

Aulan i C-blocket? Vilken tid den 24 maj?