Välkommen till nya informationsmöten om Ladok3!

Besökte vi inte din fakultet eller hade du inte möjlighet att komma på informationsmötena om Ladok3 under våren? Nu finns det nya möjligheter!

Under hösten kommer vi att besöka Samhällsvetenskapliga fakulteten, Juridiska fakulteten, samt universitetets verksamheter i Malmö för att berätta om Ladok3.

Vi kommer att berätta om  försöksverksamheten med resultatrapportering i Ladok3s gränssnitt och de administratörer som deltagit från respektive fakultet kommer att berätta om sina erfarenheter. Det kommer att finnas goda möjligheter att ställa frågor och från projektets sida kommer vi att berätta om nyheter och visa nya funktioner.

Du kommer till anmälan genom att trycka på länken till respektive möte och som vanligt är det fritt fram att anmäla sig till det tillfälle som passar bäst.

Välkommen!

EHL3

Nathalie Stenbeck administratör på EHL berättade om sina erfarenheter av Ladok3  den 30 maj

2016/09/01