Stort intresse för informationsträffar om Ladok3

I maj och juni har Ladok3-projektet besökt olika fakulteter vid Lunds universitet. Tillsammans med de administratörer som deltagit i försöksverksamheten med resultatrapportering i Ladok3:s gränssnitt har vi berättat om vad som händer i Ladok3 projektet. Vi har upplevt ett stort intresse från både studieadministratörer, studierektorer och studievägledare.

Till hösten fortsätter vi och kommer då att besöka, Samhällsvetenskapliga fakulteten, Juridiska fakulteten, samt våra verksamheter i Malmö.

2016/06/21