Välkommen till informationsträffar om Ladok3!

Vill du veta vad som är på gång inom Ladok3-projektet? Vill du veta mer om hur bytet av system kan påverka din arbetssituation?

Under våren har det pågått en försöksverksamhet med resultatrapportering i Ladok3:s nya gränssnitt. På samtliga fakulteter har det funnits institutioner som provat det nya systemet. Under våren och hösten kommer vi att besöka samtliga fakulteter för att berätta om hur det gått med resultatrapportering på de olika fakulteterna. Vid dessa informationsmöten kommer också de administratörer som deltagit i försöksverksamheten delta.

Vi kommer också berätta om vad som är på gång inom Ladok3-projektet och visa delar som håller på att utvecklas. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor.

Det är fritt fram att anmäla sig till det tillfälle som passar bäst.

• Medicinska fakulteten 30 maj 10-12. Anmälan
  • Ekonomihögskolan 31 maj 10-12. Anmälan
  • Humanistiska och teologiska fakulteten 14 juni 10-12. Lokal: L201 (lingvisten vån 2 SOL)  Anmälan
  • Lunds tekniska högskola 16 juni 8:30-10.Lokal: Kårhuset Hollywood Anmälan