Välkommen till informationsträff om Ladok3 för förvaltningen!

Om allt går enligt planerna så kommer Lunds universitet att gå över till Ladok3 om lite drygt ett år och därmed också släcka ner nuvarande system. Även du som inte arbetar dagligen med Ladok kan komma att påverkas av skiftet på olika sätt.

Därför bjuder vi in till ett informationsmöte om det nya systemet. Informationsmötet är riktat sig till alla som arbetar inom universitetsförvaltningen, förutom ”Student och utbildning” (Ladokavdelningen, Antagningsavdelningen och Examensavdelningen).

Vi kommer bland annat prata om de största skillnaderna mot dagens system, hur driftsättningen är planerad och om hur Lunds universitet arbetar för att påverka utvecklingen av systemet. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor, och eventuellt lite demo av systemet

Mötet äger rum direkt efter förvaltningsseminariet den 5 december, i samma lokal.

• Datum: 5 december
  • Tid: 14:45-16